Μενού Κλείσιμο

Προσέξτε Οπωσδήποτε Τις Διατροφικές Σας Επιλογές Για Το Δέρμα

Υγιές δέρμα συμβαίνει όταν τρώμε καλά τρόφιμα, έχουμε αρκετή άσκηση, ελαχιστοποιούμε το άγχος και προστατεύουμε το δέρμα μας από το σκληρό περιβάλλον.

Ορισμένα τρόφιμα είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για το δέρμα.

Το σκόρδο είναι ένα τέτοιο φαγητό. Περιέχει θειούχες ενώσεις (οι οποίες δίνουν τη μάλλον ισχυρή οσμή) που είναι ευεργετικές για το δέρμα σας. Λειτουργεί επίσης ως φυσικό αντιβιοτικό και καθαρίζει όλο το σύστημα. Αν σας αρέσει το σκόρδο, τρώτε όσο μπορείτε. Εάν η μυρωδιά σας ανησυχεί, μασήστε ένα κομμάτι μαϊντανό αργότερα και αυτό θα το εξουδετερώσει. Τα άοσμη δισκία σκόρδου είναι διαθέσιμα αν αυτό είναι πάρα πολύ σκληρό.

Η βιταμίνη C είναι κατά πάσα πιθανότητα η πιο σημαντική βιταμίνη του δέρματος κατά τη γνώμη μου. Τουλάχιστον επειδή το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί ούτε να το κάνει ούτε να το αποθηκεύσει. Αυτή η βιταμίνη βοηθά το σχηματισμό κολλαγόνου που κρατάει το δέρμα να φαίνεται νεανικό και παχουλό. Αυτό θα μπορούσε να είναι το γιατί το δέρμα του καπνιστή μπορεί να φαίνεται παλαιότερο από το μη καπνιστή.

Το κάπνισμα καταναλώνει επίσης το οξυγόνο στο αίμα. Αφήστε το αν είναι δυνατό από άνθρωπο ή τουλάχιστον να το κόψει.

Η βιταμίνη C καταναλώνεται καλύτερα μαζί με τα βιοφλαβονοειδή, όπως συμβαίνει συνήθως στη φύση. Τα δύο έχουν συνεργιστική επίδραση. Μπορούν να βρεθούν σε εσπεριδοειδή, μούρα όπως φράουλες και βατόμουρα και λαχανικά όπως το μπρόκολο.

Το μπρόκολο περιέχει επίσης βιταμίνη Α, μια σημαντική βιταμίνη για το δέρμα, καθώς βοηθά στην καταπολέμηση της λοίμωξης από μέσα προς τα έξω.

Μεγάλη για όσους έχουν ακμή! Έχετε κάποιες κάθε μέρα, αν μπορείτε.

Τα καρότα είναι μια μεγάλη πηγή καροτενοειδών, όπως το «βήτα-καροτένιο», το οποίο το σώμα σας μετατρέπει στη βιταμίνη Α. Το β-καροτένιο απορροφάται στο δέρμα και μπορεί επίσης να το προστατεύσει από τις επιβλαβείς ακτίνες UV του ήλιου. Τα καρότα περιέχουν επίσης «άλφα καροτένιο», το οποίο προστατεύει από τις βλάβες των ελεύθερων ριζών.

Τα καρότα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε τη βιταμίνη Α καθώς τα πλεονάζοντα καροτενοειδή εκδιώχθηκαν από το σώμα. Πολύ μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Α είναι τοξικό για το σώμα.

Διατροφική ΑξίαΤα σκοτεινά πράσινα λαχανικά, ιδιαίτερα το λάχανο και το σπανάκι είναι μια καλή πηγή ψευδαργύρου και σιδήρου. Το σίδερο θα σιγουρευτεί ότι το δέρμα σας παίρνει αρκετό οξυγόνο και ο ψευδάργυρος είναι ένας πολύ καλός μαχητής. Φάτε μερικούς κάθε μέρα, αν μπορείτε ή μπορείτε να προσθέσετε μερικά φρέσκο ​​χυμό.

Το μαϊντανό αξίζει μια ξεχωριστή μνεία, καθώς είναι πλούσιο σε σχεδόν όλα τα θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν το δέρμα. Περιέχει β-καροτένιο, χλωροφύλλη, βιταμίνη Β12, φολικό οξύ (μεγάλη για σκληρό δέρμα), βιταμίνη C και σίδηρο.

Ο μαϊντανός μπορεί να προστεθεί σε χυμούς, κατσαρόλες, πασπαλισμένους πάνω σε οποιοδήποτε γευστικό πιάτο ή απλά μασάτε από μόνη της. Είναι μεγάλη για φρέσκια αναπνοή επίσης. Μαϊντανός είναι εύκολο να αναπτυχθεί, να σκάσει κάποια σε ένα δοχείο και να το κρατήσει κοντά στην πόρτα της κουζίνας.

Το ελαιόλαδο είναι υπέροχο για το ξηρό δέρμα και τις ρυτίδες. Χρησιμοποιήστε το για το μαγείρεμα – περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά και αντιοξειδωτικά – ή χαράξτε το στο δέρμα σας μετά από μπάνιο.

Οι λιναρόσποροι και το λιναρόσπορο (γνωστό και ως λινάρι) περιέχουν τα απαραίτητα έλαια ωμέγα 3 που δεν υπάρχουν σε πολλά τρόφιμα.

(Τα ψάρια περιέχουν επίσης ωμέγα 3). Οι λιναρόσποροι περιέχουν φυτικές ίνες και φυτοοιστρογόνα, τα οποία εξισορροπούν τις ορμόνες του οργανισμού και είναι ζωτικής σημασίας για το νεανικό δέρμα. Πασπαλίστε μερικά στα δημητριακά σας ή χρησιμοποιήστε σε σούπες και σούπες.

Τα αβοκάντο δίνουν ώθηση στο δέρμα (ιδιαίτερα το ξηρό δέρμα). Αν και αρκετά υψηλά σε λιπαρά, είναι το υγιές μονοακόρεστο είδος που κάνει το ξηρό δέρμα εύπλαστο. Τα αβοκάντο περιέχουν γλουταθειόνη, η οποία είναι ένα από τα πιο ισχυρά αντιοξειδωτικά γύρω και θα αποτρέψει την κυτταρική βλάβη σε όλους τους τύπους δέρματος. Είναι επίσης υψηλά σε κάλιο.

Πίνετε όσο το δυνατόν περισσότερο νερό, αυτό ξεπλένει τις τοξίνες και βοηθά στην ενυδάτωση του δέρματος. Αν δεν μπορείτε να πιείτε οκτώ ποτήρια ημερησίως – δεν μπορώ παρά τα 40 μου – τότε πιείτε όσο περισσότερο μπορείτε χωρίς να αισθάνεστε άνετα.

Το δέρμα χρειάζεται επαρκή πρωτεΐνη για αντικατάσταση και επισκευή.

Οι περισσότεροι από εμάς έχουν πολλές πρωτεΐνες στη διατροφή μας, αλλά πολλά από αυτά έρχονται με πολύ λίπος συνημμένο. Αν μπορείτε να αντικαταστήσετε αντικείμενα χαμηλού λίπους, π.χ. το γάλα, το φυστικοβούτυρο, το τυρί κ.λπ., τότε το κάνετε. Θα εξακολουθείτε να τρώτε το ίδιο ποσό. Το άπαχο κρέας είναι καλό, τα ψάρια είναι ακόμα καλύτερα καθώς περιέχει φυσικά έλαια ωμέγα 3 τα οποία είναι ωραία για το δέρμα και την υγεία σας.

Δοκιμάστε και προσθέστε όσο το δυνατόν περισσότερα φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας. Αν είσαι αφοσιωμένος τροφή σε σκουπίδια, αυτό μπορεί να φανεί αδύνατο, αλλά αν τα αντιμετωπίσεις σε μικρά τσιμπήματα (θα πρέπει να το σκοτώσεις!) Θα είναι εύκολο. Δεσμεύστε τον εαυτό σας σε υγιεινά τρόφιμα σε ορισμένες ημέρες της εβδομάδας ή πιείτε νερό αντί για σόδα τα απογεύματα. Όταν αυτό γίνει άνετο, επεκτείνετε το σε καθημερινή βάση. Απλά σπάζοντας παλιές συνήθειες και αντικατάστασή τους με νέες. Μετά από λίγο θα είστε άνετοι με αυτό. Και θα αισθανθείτε καλύτερα και χαλαρό βάρος πάρα πολύ.

Οι καθαροί μας λένε ότι όλες οι βιταμίνες και μέταλλα μπορούν να ληφθούν από τα τρόφιμα και δεν χρειάζεται να πάρουμε συμπληρώματα. Θεωρητικά αυτό είναι αλήθεια, ωστόσο το άγχος της ζωής σήμερα πιθανότατα σκίζει το σύστημά μας βιταμίνης Β. Το κάπνισμα καταναλώνει περίπου 35 mg βιταμίνης C ανά ημέρα.

Προστέθηκε σε αυτό, η πρακτική της αποθήκευσης φρέσκο παράγουν για παρατεταμένες χρονικές περιόδους, δεν μπορούν να βοηθήσουν, αλλά εξαντλήσουν τις φυσικές βιταμίνες σε αυτά τα τρόφιμα. Η ρύπανση στις πόλεις μας και κάποιες από τις κακές μας συνήθειες όπως το φαγητό σκουπίδια και το κάπνισμα (που με;) οδηγεί στην παραγωγή ελεύθερων ριζών στο σώμα. Για αυτό χρειαζόμαστε ένα αντιοξειδωτικό το οποίο περιέχει, μεταξύ άλλων, β-καροτένιο (πρόδρομο της βιταμίνης Α), βιταμίνη C, βιταμίνη Ε, σελήνιο, λυκοπένιο (που βρίσκεται στις ντομάτες) και ψευδάργυρο.

Υγιές δέρμα αγαπά την άσκηση! Δεν έχει σημασία τι είδους.

Περπάτημα, τζόκινγκ, όλοι οι τύποι αθλημάτων, αεροβική γυμναστική, γυμνάζεστε στο γυμναστήριο, ό, τι απολαμβάνετε δοκιμάστε και ταιριάζει τρεις φορές την εβδομάδα. Εάν δεν απολαμβάνετε καμία άσκηση, βρείτε ένα! Ενώστε μια ομάδα ανθρώπων ή βρείτε έναν φίλο με τα πόδια, θα το απολαύσετε.

Το άγχος είναι κακό για σας και κακό για το δέρμα σας. Το άγχος θα επιβραδύνει την κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα προκαλώντας έλλειψη οξυγόνου στα κύτταρα. Θα καταστρέψει επίσης ορισμένες θρεπτικές ουσίες από το σώμα – για παράδειγμα βιταμίνη Β. Μπορεί να καταστρέψει τον ύπνο σας εμποδίζοντας έτσι την αποκατάσταση και αναγέννηση των κυττάρων του δέρματος. Θα βάλει γραμμές ανησυχίας στο πρόσωπό σας και θα σας κάνει να φαίνεστε παλιά πριν από το χρόνο σας! Ποιος το χρειάζεται; Κανένας!

Όπως ίσως έχετε συγκεντρώσει από όλα αυτά, έχοντας ένα υγιές δέρμα είναι το ίδιο με ένα υγιές σώμα, αξίζει να διατηρήσετε μια καλή διατροφή και τρόπο ζωής, ώστε όχι μόνο να φανείτε υπέροχα αλλά και να αισθάνεστε υπέροχα!